مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96
نوشته شده توسط : نویسنده 1

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
  • شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96
  • نحوه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، تکمیل ظرفیت انتخبا رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96
  • ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، سهمیه ی ایثارگری

مقدمه

کنکور کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سراسری و آزاد ادغام شده است ولی داوطلبان کارشناسی ناپیوسته باید توجه داشته باشند که انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به صورت جدا از انتخاب رشته دانشگاه سراسری انجام می گیرد. بنابراین داوطلبان باید ضوابط و قوانین دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را با دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند. توجه داشته باشد که بسیاری از رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور انجام می گیرد و شما می توانید به راحتی و بدون دردسر و به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوید و همچنین می توانید در مهر یا آبان منتظر تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته باشید.

زمان انتخاب رشته

پس از ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری آزمون، از تاریخ 12 شهریور تا 19 شهریور، داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که این زمان احتمالاً تمدید خواهد شد و پس از آن باید منتظر زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد باشید و در صورت قبولی در دانشگاه ثبت نام نمائید و هم چنین می توانید منتظر تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ناپیوسته باشید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد هم زمان می باشد و کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های سراسری و آزاد ادغام شده است. بنابراین زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته در خردادماه 96 بوده و داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی هستند، می توانند در این آزمون شرکت نموده و پس از برگزاری آزمون در مردادماه 96، نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

داوطلبان پس از دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته و مطالعه ی شرایط و ضوابط آن می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبانی که در مردادماه 96 کنکور کارشناسی ناپیوسته شرکت کرده اند، می توانند از تاری 12 شهریور، دفترچه انتخاب رشته ی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دریافت نمایند و ضمن مطالعه ی قوانین و ضوابط انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، اقدام به انتخاب رشته نمایند.



نحوه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

انتخاب رشته صحیحی به شما کمک خواهد کرد تا احتمال قبولی شما در دانشگاه مورد نظر افزایش یابد، پس باید نهایت دقت در انتخاب رشته را داشته باشید. نحوه ی انتخاب رشته بر اساس اولویت علاقه شماست و شما باید هوشمندانه انتخاب رتشه مقطع کارشناسی ناپیوسته را انجام دهید و در بهترین دانشگاه قبول شوید. توجه داشته باشید که حتماً دفترچه ی انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را با دقت مطالعه نموده و با راهنمایی گرفتن از مشاورین انتخاب رشته مرکز، بهترین انتخاب رشته را انجام داده و آینده درخشانی برای خود رقم زنید.

تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، فرصتی مناسب و شانسی دوباره برای قبولی داوطلبان کارشناسی ناپیوسته می باشد که نباید این فرصت را از دست دهند. از آنجا که در مرحله ی تکمیل ظرفیت،  ظرفیت برخی از دانشگاه ها هنوز تکمیل نشده است، دانشگاه ها داوطلبان کنکور کارشناسی ناپیوسته را با رتبه ی بالاتری جذب می نمایند و در نتیجه احتمال قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد افزایش می یابد. در ضمن توصیه می گردد جهت اطلاع دقیق از زمان تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شده تا این فرصت استثنائی را از دست ندهید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 96

یکی از نگرانی های داوطلبان کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، قبولی در دانشگاه می باشد. از این رو اگر نتوانستید رتبه ی خوبی در کنکور کسب نمائید و در نتیجه در دانشگاه مورد نظر قبول شوید، نگران نباشید!

چون می توانید به راحتی و بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام نمائید. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هر ساله از مردادماه شروع شده و تا مهر آن سال ادامه خواهد داشت، از آنجا که تنها شرط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد عدم تکمیل ظرفیت آن کد رشته محل می باشد، باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام آن اقدام نمائید تا در مقطع کارشناسی ناپیوسته به تحصیل خود ادامه دهید.

سهمیه ایثارگری

فرزندان ایثارگران می توانند از سهمیه ی ایثارگری در کنکور کارشناسی ناپیوسته استفاده نمایند. تأثیر سهمیه ی جانبازی در کنکور بسیار زیاد بوده و احتمال قبولی داوطلبان دارای سهمیه ی ایثارگری و جانبازی را افزایش می دهد. توجه داشته باشید که هر داوطلب در هر مقطع یک بار می تواند از سهمیه ی ایثارگری و جانبازی استفاده نماید. در صورتی که شما عضوی از خانواده شهدا، جانبازان، اسرا و یا رزمندگان باشید، می توانید از سهمیه ی ایثارگری در کنکور استفاده نمائید و این سهمیه ی ایثارگری در رتبه ی شما در کنکور تأثیر بسزایی گذاشته و احتمال قبولی شما را افزایش می دهد.

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، دفترچه تکمیل ظرفیت انتخبا رشته کارشناسی ناپویسته دانشگاه آزاد
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
  • و هر سؤالی که پیرامون کنکور کارشناسی ناپیوسته و انتخاب رشته دانشگاه آزاد که ممکن است برایتان پیش آید.

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96, زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد, شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96, دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 نحوه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96، تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد96,مشاوره تلفنی انتخاب رشته ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: